Inspirerande enkelt i varje steg

Enkelt att hitta det du söker

Vi anpassar lim & antal rullar

DIY verktygskit uppsättingsguide

Till alla i familjen
Prisgaranti
Fraktfritt
Hemleverans
Kundtjänst
0
Din varukorg är tom.

Beställning

Hur lägger jag en order?

1. Välj tapet
2. Välj antal produkter
3. Tryck på köpknappen
4. Gå till betalning
5. Välj om du vill betala med Klarna eller med PayEx/kontokort
6. När köpet gått igenom får du en orderbekräftelse till den epost du angett vid köpet

Vi samarbetar med Klarna och PayEx för enkel och trygg betalning. Betalningsalternativen är faktura med 14 dagar betaltid, delbetalning, kort- eller direktbetalning. Din faktura eller delbetalning aktiveras när vi skickat din order. Vid betalning med Klarna måste både leverans- och fakturaadress överensstämma med din folkbokföringsadress.
Om det gäller en företagsbeställning med annan leverans- eller fakturaadress, vänligen
kontakta oss så hjälper vi dig.

Vid övriga frågor gällande faktura eller betalning, vänligen kontakta Payex eller Klarna.

Var är min order?

Du kan spåra ditt paket med en spårningslänk du får med din bekräftelse. Din leverans kommer till ditt DHL-ombud och du får ett sms när paketet kan hämtas.

Finns tapeten i lager?

Vi har en del produkter som lagervara annars beställer vi direkt från leverantörerna. För lagersaldo kontakta kundservice. Om din tapet är slut i lager eller restnoterad så skickar vi ut ett mail till dig direkt när besked om förväntat leveransdatum nått oss.

Kan jag beställa tapetprov?

Ja, här kan du läsa om hur du beställer ett tapetprov. Om du har några frågor går det bra att kontakta vår kundservice.

Har ni butik för besökare?

Ja, ni är varmt välkomna in till oss för både rådgivning, hjälp och köp. Vi finns på Fågelsångsvägen 7B i Vallentuna.

Kan jag ändra eller ta bort min order?

Du kan inte själv ändra eller ta bort din order, men kontakta oss på kundservice så kan vi
göra det åt dig. Det går bra att avboka eller ändra din order så länge den inte behandlats av
vårt lager, vilket normalt sker inom 1 arbetsdag.

Om du behöver lägga till fler rullar så behöver du göra en ny beställning.
OBS! Tänk på att alla tapeter har ett trycknummer som anger färgbad och färg och
mönsterpassning kan skilja sig något mellan olika tryck. Om du beställer fler rullar i en
separat order är det därför viktigt att du uppger trycknummer eller ditt tidigare ordernummer i
rutan Meddelande.
H2: Hur lägger jag en order?
1. Välj tapet
2. Välj antal produkter
3. Tryck på köpknappen
4. Gå till betalning
5. Välj om du vill betala med Klarna eller med PayEx/kontokort
6. När köpet gått igenom får du en orderbekräftelse till den epost du angett vid köpet

Vi samarbetar med Klarna och PayEx för enkel och trygg betalning. Betalningsalternativen är faktura med 14 dagar betaltid, delbetalning, kort- eller direktbetalning. Din faktura eller delbetalning aktiveras när vi skickat din order. Vid betalning med Klarna måste både leverans- och fakturaadress överensstämma med din folkbokföringsadress.
Om det gäller en företagsbeställning med annan leverans- eller fakturaadress, vänligen
kontakta oss så hjälper vi dig.

Vid övriga frågor gällande faktura eller betalning, vänligen kontakta Payex eller Klarna.

Var är min order?

Du kan spåra ditt paket med en spårningslänk du får med din bekräftelse. Din leverans kommer till ditt DHL-ombud och du får ett sms när paketet kan hämtas.

Finns tapeten i lager?

Vi har en del produkter som lagervara annars beställer vi direkt från leverantörerna. För lagersaldo kontakta kundservice. Om din tapet är slut i lager eller restnoterad så skickar vi ut ett mail till dig direkt när besked om förväntat leveransdatum nått oss.

Kan jag beställa tapetprov?

Ja, här kan du läsa om hur du beställer ett tapetprov. Om du har några frågor går det bra att kontakta vår kundservice.

Har ni butik för besökare?

Ja, ni är varmt välkomna in till oss för både rådgivning, hjälp och köp. Vi finns på Fågelsångsvägen 7B i Vallentuna.

Kan jag ändra eller ta bort min order?

Du kan inte själv ändra eller ta bort din order, men kontakta oss på kundservice så kan vi
göra det åt dig. Det går bra att avboka eller ändra din order så länge den inte behandlats av
vårt lager, vilket normalt sker inom 1 arbetsdag.

Om du behöver lägga till fler rullar så behöver du göra en ny beställning.
OBS! Tänk på att alla tapeter har ett trycknummer som anger färgbad och färg och
mönsterpassning kan skilja sig något mellan olika tryck. Om du beställer fler rullar i en
separat order är det därför viktigt att du uppger trycknummer eller ditt tidigare ordernummer i
rutan Meddelande.